Lunch and Learn: Reklámipar és Content Supply Chain
A hétköznapokban az átlagos ember több mint 350 reklámmal találkozik valamilyen formában, amiből 150-et észlel és "csak" 12 kelt benyomást. De vajon kik készítik őket? Honnan jönnek? Hogyan? Miért kerül valaki elé egy reklám? Ebbe a világba szeretnék betekintést nyújtani az érdeklődőknek a kreatív folyamatokon keresztül, technológiai megoldásokkal tűzdelve, izgalmas trendekkel (generatív AI) és esettanulmánnyal, mindezt egy projektmenedzser szakember szemüvegén keresztül.
- Előadó: Kovács Marcell PMP®
Marcell a Maxellco tanácsadó cég alapítója digitális transzformációval azaz egy szervezet számára hasznos technológiák gyakorlatba ültetésével foglalkozik, hidat képezve a technológia, a folyamatok és az érintett emberek között. A témához kapcsolódó főbb ügyfelei között megtaláljuk a L'Oreal-t vagy épp a Nike-t.
A lemondásnak az eseményt megelőző 5 munkanappal 17:00 óráig kell beérkeznie, és írásban, e-mailben kell elküldeni a info@pmi.hu címre. Helyettesítést azonban szívesen fogadunk. Kérjük, hogy a rendezvényt megelőző napon 12:00 óráig jelezze a info@pmi.hu e-mail címen, hogy kit szeretne helyettesíteni.
Fényképezés és filmezés: A PMI Budapest, Magyar Tagozat rendezvényein néha fénykép-, hang- és videofelvételek készülnek. A regisztrációval a résztvevők engedélyt adnak a PMI Budapest, Magyar Tagozat Hungarian Chapter és képviselői számára, hogy a rendezvényeken fotózzák és/vagy rögzítsék őket, és (most és a jövőben is) a résztvevők képét vagy hangját az ilyen eseményekről és tevékenységekről készült fényképeken, videokazettákon, elektronikus reprodukciókban és hangfelvételeken terjesszék.
Ezen információk kizárólag a PMI Budapest, Magyar Tagozat által szervezett és megrendezésre kerülő eseményeire vonatkoznak !
A rendezvényre már nem lehet regisztrálni