Lunch & Learn: DAMA X PMI Budapest- Adatmenedzsment és projektmenedzsment kapcsolata
Ezúttal Halász Gábor és Horváth Márton, PMP®, a Data Management Association International (DAMA-I) magyarországi, alakulóban lévő tagszervezetének alapítói mutatják be az adatmenedzsment fogalmát, keretrendszerét, és hogy a PMI projekt menedzsment módszertan mely elemeivel lehet jól kombinálva még hatékonyabban tervezni és nyomon követni az adattal érintett projekteket.
Az évtized kulcsszava a digitális transzformáció. Minden magára valamit is adó vállalatnak van digitalizációs stratégiája, és projekteket indít az adatvagyon kiaknázására. Digitális termékek, online értékesítés, Customer Data Platform, Data Science, mesterséges intelligencia, Ipar 4.0, Digital Twins, Augmented Reality… - minden iparág érintett.
A jellemzően nagy büdzsével induló technológiai bevezetési projektek sikeres véghezvitelének kulcsa a pontos és szigorú projekt menedzsment mellett a bennük kezelt adatok átgondolt – a projekt menedzsment módszertanhoz hasonlóan teljeskörű – keretek között tartott menedzsmentje.
A beszélgetés során, több más téma mellett érintjük, hogy a követelménygyűjtést hogyan tudja támogatni a szakszerű adatmodellezési módszertan, a leszállítandó tervezéshez hogyan tud támpontot adni a DAMA adatmenedzsment keretrendszere, illetve az adattal érintett projekt tervezése során milyen feladatkörökkel, szakértelemmel érdemes kiegészíteni az induló projekt csapatot.
Várunk minden adattal érintett projekten dolgozó és a téma iránt látókörbővítés céljából érdeklődő résztvevőt, illetve a beszélgetés chat funkcióján keresztül kérdéseiket!
Előadók:
- Halász Gábor
- Horváth Márton, PMP®
A beszélgetés nyelve magyar! A Webináron való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
A webináron résztvevők 1 PDU pontot írhatnak majd jóvá a részükre megküldött PDU igénylési kóddal.
Találkozzunk 2021. június 2-án, szerdán 12:00 órakor!
Cancellations must be received by 5:00 pm, 5 business days before the event and must be sent in writing by email to info@pmi.hu. There will be a 20% administration fee charged for cancellations, subtracted from the refund. Cancellation/refund requests will not be accepted less than 5 business days before the event. However, substitutions are welcome. Please let us know by 12:00 noon the day before the event of the person you wish to substitute by emailing info@pmi.hu.
Photography & Filming: Photographs, audio, and video are sometimes captured during PMI Budapest, Hungarian Chapter events. By registering, attendees hereby grant PMI Budapest, Hungarian Chapter and its representatives permission to photograph and/or record them at events, and distribute (both now and in the future) the attendee's image or voice in photographs, videotapes, electronic reproductions, and audiotapes of such events and activities.
This information applies only to events organised and hosted by PMI Budapest, Hungarian Chapter !
It is no longer possible to register for this event