PMI Budapest, Hungarian Chapter

Az új PMI Brand: Projekt. Elkötelezettség. Változás.

A PMI idén kétszer is nagyot dobott a philadelphiai globális kongresszuson. Elsőként 50. évfordulója ünneplésével, másodszor pedig a teljes kongresszust felforgatta egy akció keretében.

Miért kell új brand?

Egyszerűen azért, mert a PMI fejlődött, továbblépett és stratégiailag újra pozicionálta magát. Korábban a PMBoK, az inputok és az outputok voltak a középpontban, mostantól viszont az eredmények lesznek. A szoftverek helyett a könnyen használható megoldások. Míg régebben a PMP (a Project Management Professional) a mindenható menedzser szerepét játszotta, ma már a megközelítések modellek és a sokszínűség világában kell navigálnia.

Mozduljunk el a szigorú rendszerektől ( a “framework”-től) a “jöhet bármi csak működjön” felé!

A legváltozatosabb környezetben vagyunk, sokféle célkitűzéssel és egyre színesedő, egyre sokfélébb bevált módszerekkel, melyek mindegyike jól működik és mindegyiknek megvan a maga helye. A projekt portfóliókban, a projektek világában – a projekt gazdaságban működünk. Ennek a világnak a közepén a PMI áll, a világ legnagyobb projektmenedzsment szervezete, személyiségeivel, szereplőivel és tagjaival.

Miért ezek a színek?

Egy szervezetnek, egy brandnek személyisége van, mely megjelenésén és színein keresztül mutatkozik meg. A PMI három új színe személyiségének különböző oldalait mutatja meg:

Fearless - rettenthetetlen. Nem félünk új megközelítéseket kipróbálni, tanulunk hibáinkból és továbblépünk, kikövezve azok előtt az utat, akik elég bátrak követni példánkat.

Bright - fényes. Az embereket felvilágosítjuk és energiát adunk nekik, hogy változtassák meg karrierútjukat és hassanak közösségeikre.

Nurturing - gondoskodó. Megértjük mire van szüksége közösségünknek, segítünk az embereknek oda jutni, ahova szeretnének, és ünnepeljük őket útjuk során.

pmi logo 3

Mit jelentenek a szimbólumok?

COLLABORATION - EGYÜTTMŰKÖDÉS: Egyedül nem megy. Akár egy kollégával, ügyféllel, céggel vagy non-profit szervezettel való együttműködésről van szó, mindannyiunk valami különlegeset tesz bele a közös munkába. Együtt erősebbek vagyunk.

INNOVATION - INNOVÁCIÓ: Új ötletek, új termékek, új módszertanok. A folyamatos átalakulás az, ami segít megragadni az új problémákat és friss megoldásokat találni. Tudjuk, hogy a világ nem egy kaptafára készült. A megszokott dolgokhoz minden nap hozzáadunk valami újat, hogy folyamatosan előre haladjunk és világszerte jobbá tegyük az életet.

DETERMINATION - ELKÖTELEZETTSÉG: Van, amikor a projektek a terveknek megfelelően haladnak, de legtöbbször ez nem így történik. A kitartás minden projekt befejezéséhez és eredményeinek sikeres közvetítéséhez szükséges, hogy változást hozzunk a világba.

TEAMWORK - CSAPATMUNKA: A projekteket egyének vezetik, de a sikeres projektek mögött mindig egy team áll. A projekt mindig a csapatmunkán alapul, és mindenki, aki hozzájárul a projekthez, egyben a team-et is erősebbé teszi.

CHANGE - VÁLTOZÁS: A zavar állandóan jelen van. A növekedéshez és a kihívások sikeres meghaladásához meg kell tanulnunk hogyan navigáljunk a változások közben. A nagyobb kihívások nagyobb megelégedést is adnak leküzdésükkor.

OUTCOMES - EREDMÉNYEK: Nem csak a projektek sikerét ünnepeljük meg, de a pozitív hatást is, amit a társadalomra gyakorolnak. Minden projekttel egy kicsit jobb irányba tereljük a világot.

GROWTH - NÖVEKEDÉS: A változás és az átalakulás, bár időnként ismeretlen utakra vezet, ösztönzi a fejlődést. Akár a képességek fejlesztéséről vagy a szervezeti bővülésről van szó, a növekedés mindig új lehetőségeket hoz a gazdaságba – és hozzájárul a nagyobb jó eléréséhez.

COMMUNITY - KÖZÖSSÉG: Az emberek teszik azzá a világot, ami. Közösségünk számunkra az egyik legértékesebb dolog, amit ünneplünk, és mindenkit szívesen fogadunk, aki szeretne hozzánk csatlakozni, hogy jobbá tegye a világot.

VISION - VÍZIÓ: Ez jelentheti a formáktól való eltérést és azt is, hogy új ötletekkel oldunk meg új kihívásokat. A perspektíváról, a teljes képlet átlátásáról és az új megoldások létrehozásáról szól, melyek a következő generációknak is hasznára válhatnak.

A legfontosabb szimbólumok megtalálhatóak a PMI logóban:

Ez egy kombinált ábra – bal oldalon van a logó és jobb oldalon a szöveg. A logót magában csak akkor lehet használni, ha egyértelmű, hogy mit jelent. A legfontosabb szimbólumok magában a logóban is megtalálhatóak.

A siker gyökere az EGYÜTTMŰKÖDÉS, a DETERMINÁCIÓN keresztül növekszik és a folyamatos VÁLTOZÁS tartja életben. Minden más összetevő megjelenik vizuális nyelvezetünkben.

PMI Symbole 1600x1543

Sikkes?

A vizuális design bármilyen formájában, és még inkább, ha egy teljes brand megjelenésének átalakításáról van szó, elkerülhetetlen, hogy a készítő saját ízlése is megjelenjen. Köztudott, hogy ez vitatható, és még a legjobb designer sem tudja mindenki számára megfelelően kialakítani a megjelenést. Bármilyen furcsán hangzik, egy brandnek megjelenésében nem csak kedvelhetőnek, de érthetőnek és értelmezhetőnek is kell lennie. És ha sok időbe is kerül egy brandnek, hogy megszokják, gyorsan életre kel és elfogadottá válik.

Forrás: https://pmi-austria.org/editorial-en-201911/

Legyen tájékozott!

captcha 

PMI 500 Club

500 Club 2019 Budapest

500 Club Budapest

Registered Education Providers

 

szinergia-logo

Partnerek

momart

ujpmszlogo

HOA

   hte670

 

njszt

KPMG Blue logo web

 

Szponzorok

OTP Bank logo   itshlogo
logo turkiz

szinergia logo

iilllogo

pmigloballogo

nea 1


dxc logo

CELEBRATING 50 YEARS OF COMMITMENT T0 PROJECT MANAGEMENT

PMI logo50th RGB wTagCelebrating PUR onWhite

Kérjük, ajánlja fel személyi jövedelem adója 1%-át a PMI Budapest-nek!

PM Tudástár