Hírlevelünk tartalmából:  

Üzenetünk 

 A 2012-es esztendő is gazdag volt eseményekben a Magyar Projektmenedzsment Szövetség és a PMI Budapest, Magyar Tagozat számára. A tavasz folyamán megújultak a vezetőségek, a régi elnökségi tagok mellé újak kerültek. De év elejétől, 2012 márciusától új formában és helyen olvasható a PM hírlevél is. Reméljük, hogy az mind tartalmilag, mind formailag megfelel olvasóink igényének.
A rendezvények terén a hagyományos klubnapok az eddigi legnagyobb érdeklődést produkálták.
Az év végén szintén rekord számú pályázóból került megválasztásra az Év Projektmenedzsere, Taby Tamás. A díjátadóval karöltve a 18. Körkapcsolás rendezvény méltó megünnepelése volt a 9. Nemzetközi Projektmenedzsment Napnak - ezzel is szem előtt tartva szervezeteink célját, hogy a társadalom figyelmét a szakma értékeire, fontosságára irányíthassuk. Az év végi rendezvénymaraton, a kedvezményes részvételi lehetőségek pedig még tovább színesítették az éves programot.

Ezúttal is köszönjük mindenkinek ez évi hozzájárulását! Annak reményében, hogy a 2013-as év is bővelkedik majd kitűnő eseményekben, és tagjainkkal az új évben is találkozunk, kívánunk a PMSZ és a PMI Budapest, Magyar Tagozat tagjainak és olvasóinknak békés karácsonyi ünnepeket és sikerekben gazdag, boldog új évet!

<< vissza a tartalomjegyzékhez


A hónap témái 

Interjú Taby Tamással, az Év Projektmenedzsere Díj 2012. évi nyertesével 

- Számított az Év Projektmenedzsere Díj címre és díjra?
Taby
Tamás: Megmondom őszintén, majdnem leestem a székről, amikor megláttam a nevemet. Egyáltalán nem számítottam rá. Nagy megtiszteltetés, hogy engem választott a Kíválósági Tábla, köszönöm az elismerést és a bizalmat.

- Nyertes pályázata, projektje „A 2011. évi Népszámlálás Adatgyűjtését Támogató Rendszer megvalósítása és üzemeltetése. A népszámlálási kérdőív internetes és papiros kitöltésének támogatása." Mit kell tudni erről projektről és Ön mire a legbüszkébb annak kapcsán?
Taby Tamás: A magyar történelem során 2011-ben volt először lehetőség a népszámlási adatok interneten történő rögzítésére is. Az adatgyűjtést támogató rendszerek a törvényi szabályozásban rögzített 2 hét online időszak miatt rövid életűek, de kritikusak voltak. Különös figyelmet kellett fordítani a hibamentes, stabil és performáns működés mellett az adatbiztonságra is. A gördülékeny lakossági kiszolgálásához szükséges volt egy zöld számon hívható HelpDesk felállítása is. Az adatgyűjtésben résztvevő kulcsfelhasználókat országos szinten kellett oktatni, és az adatgyűjtés előtt, de különösen az online időszakban erős médiafigyelem is volt.
A legbüszkébb arra vagyok, - azon túl, hogy a projekt teljesítette az induláskor definiált sikerkritériumait - hogy a projektcsapat a mai napig összetart.

- Mit gondol, hogyan lehet valaki az Év Projektmenedzsere Díj nyertese? (A 2011. évi nyertes, Schőberl Krisztina kérdése.)
Taby Tamás: Ez egy nagyon nehéz kérdés és nem biztos, hogy meg fogom tudni válaszolni. Azt gondolom, valamennyire születni kell erre a szakmára, de természetesen az a rengeteg munka sem hanyagolható el, ami benne van egy ilyen díjban. Ezenkívül nagyon fontos a széles szakmai tapasztalat, és itt nem csak a projektek sokszínűségére gondolok, hanem arra, hogy bizony meg kell járni a poklot és tanulni kell a hibákból.

- Ön hol találkozott a pályázati felhívással?
Taby Tamás: Az IQSYS Zrt. (T-Systems) projektvezetőjeként minden évben több szintű minősítési folyamatban vesznek részt a minősítésre jelölt projektvezetők. A vizsgázóknak elméleti, módszertani, stb. ismereteikről kell beszámolniuk, továbbá az általuk vezetett aktuális projektek segítségével kell bemutatniuk projektvezetői tudásukat. Az utolsó minősítési vizsgámat Szűcs Éva vezette - ö javasolta, hogy pályázzak a Díjra.

- Miért érdemes pályázni az Év Projektmenedzsere Díjra? Jövőbeli céljai, melyekben a díj elnyerése is segítségére lehet?
Taby Tamás: Erre a kérdésre talán térjünk majd vissza néhány hónap múlva, hiszen még elég friss az élmény. Azt viszont elmondhatom, hogy a céljaimon alapvetően ez a kitüntetés nem változtatott. Folyamatosan keresem az új kihívásokat, hiszen éppen ez a legjobb a projektéletben. Természetesen nagyon sokan gratulálnak, és ez nagyon jól esik, ezúton is szeretném mindenkinek megköszönni a jókívánságokat.

- Mi az Ön PM hitvallása?
Taby Tamás: Több olyan alapelvem is van, ami szerintem nagyon fontos egy sikeres projekt végrehajtásához. Kezdve onnantól, hogy nem szabad félni a konfliktusoktól, mindig a megoldást kell keresni, és, hogy milyen fontos a bizalom. Mégis talán a legfontosabb hitvallásom szerint: ami nem öl meg, az megerősít. Ezt üzenem azoknak a kollegáknak, akik most úgy érzik hogy elakadtak a projekttel és nem megy előre a szekér.

<< vissza a tartalomjegyzékhez 


Aktuális rendezvények 

Projektmenedzsment Szakmai teadélután - január 

Időpont: 2013. január 23. szerda, 17:00
Helyszín:
 KPMG székház, 1139 Budapest, Váci út 99.
Téma:
Beszámoló a PMI észak-amerikai Global Congress-ről
Előadó:  Szalay Imre, elnök PMI Budapest, Magyar Tagozat 

 Október 20. és 23. között Vancouverben került megrendezésre a PMI észak-amerikai Global Congress, az egyik legnagyobb kongresszus, 17 párhuzamos szekcióval, fókuszterülettel, állandó nyüzsgéssel, jelentős kiállítással. A legtöbben az Egyesült Államokból és Kanadából vettek részt az eseményen, a harmadik legnépesebb csapatot a brazilok, majd a japánok, ötödikként pedig a Nigériából érkezettek adták. A hivatalos adatok szerint a 63 ország mintegy 2200 résztvevője közül a PMI Budapest, Magyar Tagozat képviseletében Szalay Imre, a tagozat elnöke is jelen volt a szakmai programon. A jelentős szemléletformáló új nézőpontokról, személyes benyomásokról és a témakörök közül az alábbi előadásokról várható ízelítő, érdeklődés szerint beszélgetés a januári PM Szakmai teadélutánon:

  • A projektiroda érettségének mérése; 
  • Agilis projektmenedzsment a PMI tükrében; 
  • Projektmenedzsment konzultáns vs. projektmenedzser; 
  • Érzelmi intelligencia a menedzsmentben; 
  • A jövő tendenciái és a projektmenedzsment.

PMI és PMSZ tagoknak a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Mindenkit szeretettel várunk!  

<< vissza a tartalomjegyzékhez

Portfólió-menedzsment a gyakorlatban: PMSZ Építési Tagozata és az MTÉP 7. Eljárások - Infokommunikáció fókuszterülete 

Id őp ont: 2013. január 9. szerda, 16:00
Helyszín:
Óbuda-Újlak Beruházásszervező és Fővállalkozó Zrt. földszinti tanácsterme, 1033 Budapest, Hévízi út 3/a
Téma:
Portfólió-menedzsment a gyakorlatban
Előadó:
Mészáros Gyula, cégvezető, M. Gy. Hard-Soft
Szervező
:
Horváth György

További információk és jelentkezés: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

<< vissza a tartalomjegyzékhez 

Projektmenedzsment a gazdaságban: 16. Projektmenedzsment Fórum 

Időpont: 2013. április 4. csütörtök
Helyszín:
Thermal Hotel Margitsziget, Budapest
Téma: Projektmenedzsment a gazdaságban
 

A hagyományoknak megfelelően a fórum a különböző iparági projekt tulajdonosok és projektmenedzserek éves találkozója, a tapasztalatcsere és kapcsolatépítés helyszíne.
A tizenhatodik fórum kiemelt társadalmi-gazdasági témái (melyek megvitatására szekció szerveződik):

  • az államigazgatás és közigazgatás projektmenedzsment helyzetének elemzése, jövőbeli igények bemutatása;
  • a térségi fejlesztések projektmenedzsment feltételei, megoldási lehetőségei, korlátai;
  • bizalomépítés jelentősége, formái, kritikus kérdései a projektmenedzsmentben;
  • komplex projektek megvalósulását segítő módszertani megoldások;
  • a projektmenedzsment néhány gyakorlati problémája;
  • az építőipar projektmenedzsment gyakorlata.

A kiemelt szekciókban előadást tartani szándékozók jelentkezését várják a szervezéssel és koordinációval megbízott szervezőbizottsági tagok 2013. január 7-ig a HTE Titkárság címén!

További információk:
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
www.hte.hu
www.hte.hu/projekt2013
http://www.pmsz.hu/pmi/rendezvenyek/projektmenedzsment-gazdasagban-16-projektmenedzsment-forum

<< vissza a tartalomjegyzékhez

Évadnyitó fórum-délután: FÖVOSZ Projektmenedzsment Klub 

Időpont: 2013. január 15. kedd, 15:00
Helyszín:
Betonút Szolgáltató és Építő Zrt. Székház melletti (baloldali) Gogol u. 13. alatti irodalépület, I. emelet 120-as terem
Téma: Károlyi László: „Üzleti évszakok" c. 2012. december 5-én megjelent (Alinea Kiadó) első saját könyvének ismertetése: 60 menedzsment történet, melyek a vállalat irányításával, stratégia- és csapatépítéssel kapcsolatosak, valamint nehéz helyzetek kezeléséhez kínálnak lehetséges megoldásokat; Nagy Péter: Változásmenedzsment a projektekben vs. változásmenedzsment mint projekt.
Előadók: Károlyi László, vezérigazgató Legrand Magyarország Zrt.;
Nagy Péter, Konett Kft.
 

Titkárságunk a résztvevők számára új PMMKA-kreditpont, illetve PDU pont igazolást ad ki igény esetén.

További információk és jelentkezés: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

<< vissza a tartalomjegyzékhez


Visszhang  

Projektmenedzsment Szakmai teadélután - december 

A Magyar Projektmenedzsment Szövetség és a PMI Budapest, Magyar Tagozat közös teadélutánjainak 2012. évi záró rendezvénye december 5-én került megrendezésre a KPMG székházában. A projektportfólió-menedzsment rendszerek bevezetéséről folytatott kerekasztal beszélgetésben Sárközi László (Telenor Magyarország Zrt.), Kópházi Attila (Magyar Posta Zrt.), Krausz Zoltán (MVM Zrt.) és Veréb Elemér (Provice Kft.) közreműködött .

<< vissza a tartalomjegyzékhez

 Projektmenedzser előadássorozat 17. és 18. előadás: Építéstudományi Egyesület Építéskivitelezési Szakosztály 

  Struktúrált finanszírozás Magyarországon címmel hirdette meg a Projektmenedzser előadás sorozat 17. és 18. egységeit az Épitéstudományi Egyesület. A PMSZ Építési Tagozatával együttműködve az ÉTE-Kivitelezési Szakosztálya ezúttal is sikeres és ingyenes, kreditpontos előadást tartott. Koltai József cégvezető, projektvezető mérnök és Dr. Horváth S. Attila ügyvéd a finanszírozó bank jogászi szemszögéből ismertette egy szállodaprojekt finanszírozási eset tanulmányát.

<< vissza a tartalomjegyzékhez

Szakmagyakorlási továbbképzés: PMSZ-PTE 

  A szakmagyakorláshoz törvényi-kamarai előirás szerint továbbképzés szükséges. Az erre kötelezettek számára a Pécsi Tudományegyetem Pollack Mihály Műszaki Kar a PMSZ támogatásával szervezett továbbképzést november 16-án és 17-én. Az Óbuda-Újlak Zrt.-nél Budapesten megtartott előadások a projektmenedzsment szakmai és a jog-szabványok-minőség kötelező modulok témaköreit ölelték fel.

<< vissza a tartalomjegyzékhez

Élménybeszámoló a 26. IPMA világkongresszusról: FÖVOSZ Projektmenedzsment Klub 

 A FÖVOSZ Projektmenedzsment Klub november 27-én tartotta évzáró összejövetelét. A téma a krétai 26. IPMA világkongresszus eseményeinek bemutatása volt. Hajdú Miklós (SZIE Ybl Miklós Építéstudományi Kar) tartott előadást. Tárnoki Péter (IPMA.HU-FÖVOSZ főtitkár) az Év projektmenedzsere Díj 2012. évi győztesét mutatta be, és felhívta a figyelmet, hogy készülnünk kell a horvátországi 27. IPMA világkongresszusra.

<< vissza a tartalomjegyzékhez


Projektmenedzsment világ 

PDU pontok papíron történő rögzítése 

Felhívjuk a PMI Budapest, Magyar Tagozatának tagjait, hogy papír alapú PDU igazolás igényeiket 2013. január 10-éig az alábbi elérhetőségeken jelezzék a rendezvények feltüntetésével együtt.

Mobil: +36 30 723-1788
Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Egyúttal emlékeztetnénk tagjainkat, hogy a papír alapú igazolás nem helyettesíti a pontok regisztrálását a www.pmi.org oldalán!

<< vissza a tartalomjegyzékhez

PMBOK-V5-HU projekt 

A PMBOK® Guide a projektmenedzserek bibliájának is tekinthető megkerülhetetlen alapmű, amely eddig közel négymillió példányban kelt el szerte a világon. A PMI 2013 januárjában teszi közzé az új, ötödik kiadást. Ez alapján jövőre nyilván kismértékben változik egyebek mellett a PMP® vizsgák és az erre felkészítő képzések tartalma is.

A PMI Budapest, Magyar Tagozat közreműködésével a harmadik kiadás alapján az Akadémiai Kiadó 2006-ban jelentette meg a mű magyar nyelvű változatát „Projektmenedzsment útmutató" címmel. A 450 oldalas kötethez Kroó Norbert akadémikus írt előszót. Sokan régóta hiába keresik ezt sikeres könyvet, mivel ma már sajnos sehol nem kapható.
http://akkrt.hu/697/gazdasag/menedzsment/projektmenedzsment_utmutato

Jó hír azonban, hogy az új PMBOK® Guide V5 honosítása január elején indul, és a fordítás ellenőrzésébe önkéntesek ismét bekapcsolódhatnak. A PMBOK-V5-HU projektet Pálvölgyi Lajos vezeti. A munkát a korábbi gyakorlatnak megfelelően szervezzük (kb. 8-10 nyomtatott oldalnyi szöveg angolról magyarra fordításának ellenőrzése jut egy-egy önkéntesre). A közreműködők egy-egy tiszteletpéldányt és oklevelet kapnak, nevüket (beleegyezésük esetén) felsoroljuk a könyv mellékletében és a tagozat honlapján. PDU pontok is igazolhatók a tényleges időráfordítás alapján (Category E).

Jelentkezni december végéig a PMI önkéntes toborzó honlapján lehet. PMI tagok számára ez a bejelentkezést követően válik elérhetővé. Nem PMI tagok jelentkezését is várjuk, nekik azonban előzetesen regisztrálni kell:
https://vrms.pmi.org/OpportunityView/OpportunityView/?Opid=748.

A közreműködéshez jó angol és magyar szakszöveg értés és némi projektmenedzsment háttér szükséges. Megoldható virtuális együttműködésben is. Korábbi PMI önkéntes tapasztalatra a regisztrációs lap rákérdez, de az kevésbé lényeges. A megbízható együttműködés, a pontos, lelkiismeretes minőségi munka és az egyeztetett határidők betartása a lényeg.

Pálvölgyi Lajos

<< vissza a tartalomjegyzékhez

Akciótanulás beszámoló 

2012. november 21-én került sor a Magyar Projektmenedzsment Szövetség által biztosított akciótanulást bemutató programra, Fodor Andrea business és projekt coach vezetésével. A programon a több mint 35 résztvevő közül sorsolt 8 szerencsés projektvezető vett részt, különböző szakmai háttérrel.
Hamarosan kiderült, hogy bár a résztvevők különböző iparágakból jöttek, problémáik, nehézségeik hasonlóak. A programon az egyik résztvevő aktuális szakmai kihívásának megoldásán dolgoztak a projektvezetők, és emellett szakmai tapasztalatuk felhasználásával próbálták az eset tanulságait általános érvényű megállapításokká, tudássá formálni.

A folyamat végén az esethozó új gondolatokkal, ötletekkel távozott, amire nem számított, mivel úgy érezte, korábban már többször körbejárta a kérdést. Mind az esethozó, mind a résztvevők a program végén pozitív élményekkel távoztak. Az akciótanulást hatékony problémamegoldó és tanulási módszernek tartották, amely során együttműködve és konfliktusoktól mentesen lehetett a problémán dolgozni, miközben rengeteg tudás és tapasztalat került felszínre.

Az akciótanulás egy nagyon hasznos módszertan ahhoz, hogy a résztvevők problémáit, tapasztalatait és szakmai véleményeit megismerhessük. Minden olyan szervezet, cég számára ajánlott, ahol a projektek minőségi, eredményességi szempontból elmaradnak az elvárttól, illetve nincs meg a közös platform, ahol a megoldáshoz vezető alternatívákat egymás segítségével fedezhetnék fel.
A fejlődés, tudás útjába csak a „NEM és a lehetetlen" szavak állhatnak, érdemes energiát fektetni a megújulásba, rövid, közép és hosszú távon mérhető lesz az eredményesség
".
Hajdú Miklós, AlphaNet Kft.

A folyamat során a problémát bizalmas információk ismerete nélkül dolgoztuk fel, ami nem akadályozta, hogy a végén a projektmenedzser akciótervvel távozzon. Külső vezetéssel az akciótanulás technikái segítettek, hogy végig az adott feladatra koncentráljunk, hatékonyan hasznosítsuk a csoport résztvevőinek tapasztalatát és tudását az adott probléma megoldására. Az akciótanulást hatékony eszköznek tartom külső szakemberek bevonására olyan probléma vagy krízis kezelésében, ahol az adott szervezeten vagy projektszervezeten belül a munka elakadt, és új, kreatív megoldást kell keresni. Az akciótanulás a problémamegoldás mellett jó eszköz lehet korábbi tapasztalatok és tanulságok célorientált megosztására és alkalmazására." Timár Judit, projektmenedzser

<< vissza a tartalomjegyzékhez

Több pénz tanácsadásra 

A Vállalati Tanácsadás Címzetti pályázati felhívását az NFÜ Regionális Fejlesztési Programok Irányító Hatósága, a Közreműködő Szervezetek, az Akkreditációs Titkárként résztvevő MAG Zrt., valamint a Támogatásközvetítő Konzorcium közösen áttekintette és ennek eredményeként, a program hatékonyabb lebonyolítása érdekében – várhatóan 2012. november 26. napjától – a következő módosításokra kerül sor:

  • a maximális támogatási összeg 4 millió forintról 8 millió forintra növekszik;
  • a támogatási intenzitás egységesen 50%-ra módosul a korábbi degresszív 50-30%-ról, fenntartva, hogy induló vállalkozások esetében a támogatási összeg maximum 1 millió forint lehet;
  • a korábbi korlátozás, mely címzettenként és régiónként legfeljebb 1 darab pályázat benyújtását tette lehetővé, megszűnik;
  • a projektek lebonyolítási ideje 4 hónapról 6 hónapra hosszabbodik;
  • a címzettek projektjeinek lebonyolítására a végső határidő 2014. június 30-a lesz.  

A módosult pályázati szabályok hatályba lépéséről a program hivatalos honlapja szolgál információval: www.tanacsadastamogatas.hu.

<< vissza a tartalomjegyzékhez

Projektmenedzsment Nap a Budapesti Corvinus Egyetem Élelmiszertudományi Karán 

A Corvinus Egyetem Élelmiszertudományi Karának Élelmiszeripari Gazdaságtan Tanszéke a 9. Nemzetközi Projektmenedzsment Nap alkalmából, csatlakozva a Magyar Projektmenedzsment Szövetség programsorozatához, nyílt fórumot szervezett a kar hallgatói, oktatói és üzleti partnerei számára. A rendezvény mottója az „Inspiráció és Innováció" volt, mert valljuk, hogy az innováció csak ott hozhat eredményt, ahol mindenkinek mindennapi feladatává, magatartásává válik! Ennek különösen nagy jelentősége van a jövő szakembereinek képzésében.
A nyílt fórum megszervezésére 2012. november 8-án csütörtökön, 14:00 órától 20:00 óráig került sor a Budapesti Corvinus Egyetem Budai Campus-án, melyre Dimény Imre és Szendrő Péter professor emeritusokon és Dr. Vatai Gyula dékán úron kívül mintegy 50 hallgató is eljött. A rendezvényt Dr. Palkovics László egyetemi tanár, tudományos rektorhelyettes nyitotta meg, aki felhívta a figyelmet a magyar tudósok nemzetközi tudományos életben betöltött kiemelkedő szerepére.
A nagy érdeklődéssel kísért rendezvény során a meghívott előadóktól érdekes és tartalmas előadásokat hallhattunk. Hiteles egyéniségükkel hozzájárultak a rendezvény részvevőinek ismeret- és látásmódbeli bővítéséhez, széles szakmai és gyakorlati tapasztalatukkal, néhol humoros megközelítésükkel színessé és érdekessé téve a témakört.


<< vissza a tartalomjegyzékhez

27. IPMA Világkongresszus 

The 27th The IPMAWorld Congress, under the title „Finding Balance and Moving Forward" will be held from 30 September to 03 October 2013 in Dubrovnik, Croatia.

The congress is being organized by IPMA and CAPM (the Croatian Association for Project Management - www.capm.hr), with the Civil Engineering Faculty of the University of Zagreb, the International Cost Engineering Council (ICEC) - and the „Baltazar Adam Krčelić" College of Business and Management as co-organizers. 

We would like to invite you to take part in the IPMA World Congress 2013 and contribute to the development of the project management profession. Come to Dubrovnik to find balance and improve your project management competences and thus push your projects forward. We will be expecting you in the City of Dubrovnik, the historical republic from 1358-1808, whose cultural monuments still today bear witness to projects from past centuries.

Visit us at www.ipma2013.org!

<< vissza a tartalomjegyzékhez


Aktuális képzési programok  

Aktuális képzéseinkről bővebben:

http://www.pmi.hu/pmsz/kepzesek

http://www.pmsz.hu/pmsz/kepzesek

<< vissza a tartalomjegyzékhez

 


Szponzorok 

<< vissza a tartalomjegyzékhez


A képzési programok megjelentetésének feltételei 

Hírlevelünkben a PMSZ és PMI tagozat elnökségei 2005. január 12-i döntésének megfelelően minden projektmenedzsment témájú képzési programról hírt adunk, amely megfelel a következő feltételeknek:

  • a képzésnek konkrét, meghirdetett időpontja van,
  • a képzésre a rendező szervezet a PMSZ és a PMI tagozat tagsága számára legalább 10%-os díjkedvezményt nyújt,
  • a képzést rendező szervezet megküldi a képzés adatait a hírlevél lapzártájáig (az elnökségi ülést követő héten hétfő délutánig) a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre.

Szerkesztési és terjedelmi okokból egy képző szervezettől legfeljebb 3 aktuális képzési program adatait jelenítjük meg a hírlevélben.
Ezúton felhívjuk tisztelt tagtársaink, tagszervezeteink figyelmét, hogy éljenek ezzel a lehetőséggel, és várjuk a feltételeknek megfelelő képzési programok adatait.

PMSZ/PMI kapcsolattartás
A szervezeti tagsággal kapcsolatos bármilyen kérdéssel kérjük, keresse Ódorné Kovács Ildikó titkárságvezetőt az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: 06 30 723 1788
E-mail : Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

A Projektmenedzsment Hírlevelet havi rendszerességgel kiadó szervezetek:

  • Magyar Projektmenedzsment Szövetség - www.pmsz.hu 1145 Budapest, Erzsébet királyné útja 29/B
  • PMI Budapest, Magyar Tagozat - www.pmi.hu 1117 Budapest, Neumann János u. 1.

<< vissza a tartalomjegyzékhez


A Projektmenedzsment Hírlevél szerkesztőbizottsága 
Felelős szerkesztő: Vereczkei Brigitta, PMP
Szerkesztőbizottság: Kővári Zoltán, Rusz Ágnes
A Visszhang tartalmáért köszönet illeti: Csényi Sándort

A hírlevéllel kapcsolatos észrevételeit, javaslatait, kérdéseit és kéréseit a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre küldheti el.

Belépés tagoknak

Legyen tájékozott!

captcha 

PMI 500 Club

500 Club Budapest

Registered Education Providers

 

szinergia-logo

Partnerek

momart

ujpmszlogo

HOA

   hte670

 

njszt

KPMG Blue logo web

 

Szponzorok

   itshlogo
logo turkiz

unnamed

nea 1


dxc logo

CELEBRATING 50 YEARS OF COMMITMENT T0 PROJECT MANAGEMENT

PMI logo50th RGB wTagCelebrating PUR onWhite

Kövessen minket!

facebook   linkedin   twitter

Kérjük, ajánlja fel személyi jövedelem adója 1%-át a PMI Budapest-nek!

PM Tudástár